دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام اخلاق بچگونه

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش با نام اخلاق بچگونه با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By saeed asayesh called akhlage bachegoneh

متن آهنگ جدید سعید آسایش با نام اخلاق بچگونه در ادامه مطلب قرار گرفت


ترانه : مهدیه عرب / آهنگ : سعید آسایش / تنظیم و میکس و مسترینگ : سعید انصار

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ سعید آسایش به نام اخلاق بچگونه

عاشق چشمات منم دیوونه منم دیوونه منم دیوونه

اخلاق بچگونت و دوست دارم

اشکای روی گونت و دوست دارم

موهای روی شونت و دوست دارم

پنجره های روی خونت و دوست دارم

قران روی تاغچت و دوست دارم

شمدونی های باغچت و دوست دارم

گلدوزی های باغچت و دوست دارم

شبنم و روی غنچت و دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

عاشق چشمات منم دیوونه

کی مثل من قدر تو و میدونه

بی تو میگیره دلم بهوونه

کجا بگیرم ازت نشونه

نفسمی تو یکی یه دونه

دلم به شوق تو نفس زنونه

خوابت و دیدم چه باشگومه

هوات و کرده هوای خونه

هوای خونه هوای خونه هوای خونه

******************************

دانلود آهنگ سعید آسایش به نام اخلاق بچگونه

******************************

دوست دارم کوچتون و

اون در خونتون و

دوست دارم کوچتون و

اون در خونتون و

عاشق چشمات منم دیوونه

کی مثل من قدر تو و میدونه

بی تو میگیره دلم بهوونه

کجا بگیرم ازت نشونه

نفسمی تو یکی یه دونه

دلم به شوق تو نفس زنونه

خوابت و دیدم چه باشگومه

هوات و کرده هوای خونه

هوای خونه هوای خونه هوای خونه


FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی