دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خاص

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خاص

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خاص با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By emad talebzadeh called khas

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خاص در ادامه مطلب قرار گرفت


امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ عماد طالب زاده به نام خاص

بزار بازم بزارم دستم و توی دستات

بزار تنها کسی باشم که هستم تو دنیات

یه حسی هست که احساسم بهت عجیبه

من و نگاه کن مثل یه عاشق نه غریبه

هیچکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه

منم همونم که میخواد با تو باشه همیشه

زندگی بی تو برام لحظه خوبی نداره

هیچکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه

منم همونم که میخواد با تو باشه همیشه

زندگی بی تو برام لحظه خوبی نداره

******************************

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام خاص

******************************

واسه دیدن چشمات به تو عادت داره

حالی که ما داریم خیلی قیمت داره

خیلی ارزش داره اینکه باهام باشی

خیلی ها خوشبختن بیا با هم باشیم

هیچکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه

منم همونم که میخواد با تو باشه همیشه

زندگی بی تو برام لحظه خوبی نداره

هیچکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه

منم همونم که میخواد با تو باشه همیشه

زندگی بی تو برام لحظه خوبی نداره


FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی