دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ق.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید رضا آمپر به نام بیخیال عشق

دانلود آهنگ جدید رضا آمپر به نام بیخیال عشق با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By reza amper called bikhiale eshgh

متن آهنگ جدید رضا آمپر به نام بیخیال عشق در ادامه مطلب قرار گرفت

رضا آمپر ، مهدی ترفند ، راشک کراو ، پوریا اغماء – بیخیال عشق

Reza Amper & Mehdi Tarfand & Rashel Crow & Pouria Eghma – Bikhiale Eshgh

آهنگ و تنظیم : رضا آمپر / ترانه : مهدی ترفند
میکس و مستر : مهدی لطفی / مدیر پخش : حسین زینالی

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ رضا آمپر به نام بیخیال عشق

مهدی ترفند :
خیلی تلخه روزگارم سر میشه بی تو بودن / سختیشو من کشیدم خسته از روزگارم
بریدم من از همه حتی از خانواده / شبا که زیر بارون قدم زدم پیاده
به فکر اینکه شاید دوباره تو برگردی پیشم / ولی تو رفتی فکر نمی کردی تو جوونی پیر شم
چقدر حرف و حدیث شنیدم از آدمای دورم / حتی فکرشم نمیکردم یه روز بزنی دورم
دلی که پر از دردو پر از آه و نالست / دلی که خسته از آدماست بی ستارست
دلی که له شد و شکست و هیچی نگفت / دلی که تنها بود واسه خودش قصه میگفت
من هنوز همونم همون آدمه ساکته قدیم / نمیخوای بیایو جواب این اشکامو بدی ؟
میبینی دیگه آواره ی کوچه خیابونا شدم / ببین اول جوونی سوختم فنا شدم
تو که میگفتی جونه من بسته به جونت / تو که می گفتی نمیزارم دلت تنها بمونه
ولی انگاری خواب بود یه خواب عمیق / که گذشتو رفت کسی اشکامو ندید

رضا آمپر :
بازم قصه ی عشقو بازم دل ناگرونی / بازم پرسه زنی تو کوچه ها اول جوونی
بازم شبای سیاهو بازم فکرو خیال / بازم دو تا چشمه خشک شده به در تا بیاد
بگو چیکار کردم ؟ بگو گناه من چیه / ازم خسته شدی بگو دلت دسته کیه ؟
میدونم خوشیاتو با اون داری تقسیم میکنی / واسه تیپ و قیافش اونو تحسین میکنی
بیچاره من بیچاره منه بی طاقت / رفتنتو نه نمیشه بکنم باور
مثه یه برگی که از شاخه میوفته / بخدا سخته آدم از چشمه عشقش بیوفته
اونی که بهم میگفت همه ی زندگیشم / آخه اون نباشه دستای کیو بگیرم ؟
تو آغوش کی گریه کنم تا آروم بگیرم ؟ / اما حالا باید یه گوشه ای آروم بمیرم
بیخیال عشق بیخیاله خاطرات قدیم / بیخیال تو همونی که اشکامو ندید
چیه واست سواله چرا صدام غم داره ؟ / این رابطه فقط با تو بودنو کم داره

پوریا اغماء :
چقدر بی تابم چقدر حالم خرابه / تو خودت میدونستی بهت داشتم علاقه
من که نفهمیدم یهو چی شد آخرش / نه واسم سخته نمی کنم باورش
تو مودش نبودم اصن راسه کارم نبود / منو چه به این حرفا که زیر چشام کبود
بشه از بس که بی خوابی کشیدم / ولی خودمونیم خدا چه شبایی رو دیدم
چه غمایی کشیدم چه حرفایی شنیدم / چه عکسایی رو دیدم من به کجا رسیدم ؟
خدا دیگه بریدم الان کجاست کنار کی خوشه آروم ؟ / چقدر غمگینه هوا نمیاد بارون ؟
بابا ایها الناس مگه گناه من چیه ؟ / عشق و دوست داشتن فقط یه بازیه
تو که قلبتم ممکنه جای هرکی شه / بیخیاله من چونکه مردو سختیشه
وقتی کنارشی خوب و آروم / منو یادت میاد ؟ میشی داغون ؟
منم میزارم میرم خیلی شیکو ملو / تو هم تو بغل اون باش تو دیسکو ولو

******************************

دانلود آهنگ رضا آمپر به نام بیخیال عشق

******************************

FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی