دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام مانلی

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام مانلی

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام مانلی با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By rezaya called maneli

متن آهنگ جدید رضایا به نام مانلی در ادامه مطلب قرار گرفت


ترانه سرا : رضایا / تنظیم : اشکان آبرون / میکس و مسترینگ : آرن حسینی

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ رضایا به نام مانلی

مانلی نازم من دنیات و میسازم

هر کی عشقی داره من به عشق تو مینازم

تو تو خون منی تو پوست و استخونم

تا قلبم میتپه من عاشقت میمونم

چشمات و رو غم میبندم

دوست دارم تا زنده ام

یه روزی میفهمی این دنیا دروغه

عشق پاک مثل یه خورشید بی فروغه

یه روز با خودت میگی من خوشحال و خوشبختم

اما چه فایده اون روز من از دستت رفتم

******************************

دانلود آهنگ رضایا به نام مانلی

******************************

این و مطمئن باش هیچ جا خونت نمیشه

خونه ای که فقط با تو امنه همیشه

از من چی میمونه هیچ چی جز خاطراتم

اما هر ثانیه هر جا بری باهاتم

لذت ببر از دنیا یکجور دیگست فردا

یه روزی میفهمی این دنیا دروغه

عشق پاک مثل یه خورشید بی فروغه

یه روز با خودت میگی من خوشحال و خوشبختم

اما چه فایده اون روز من از دستت رفتم


پیام رضایا به طرفدارهاش

سلام به همگی امیدوارم که حال همتون خوب باشه 
ساله نومیلادی رو به همه دوستان مسیحی تبریک میگم امیدوارم سال نو میلادی سالی باشه که واسه هممون پراز برکت وشادی باشه, درضمن آهنگ مانلی که یه موزیک اسلو هست که تلفیقی از سبک پاپ وجز هست ۱۹دی تقدیمتون میشه 
دوستتون دارم رضایا

FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128
دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی