دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام دلواپس

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام دلواپس

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام دلواپس در ادامه مطلب

متن آهنگ مجید خراطها با نام دلواپس

درسته با منی روزا یه ذره کمتر از پیشی

ولی تنها برم جایی هنوز دلواپسم میشی

تو میگی حوصله واسم نداری حتی خیلی کم

ولی با آب و تاب و ذوق هنوز حرفام و بهت میگم

دلم با این همه سردی هنوزم از تو نشکسته

یه قدری عاشقت هستم که واسه هر دومون بسه

اگه هم یک ذره هم حتی واسم شبیه سابق شی

یه کاری می کنم مثل اوایل باز عاشق شی

تگ دوم آهنگ مجید خراطها با نام دلواپس

حتما واست مهمم که بهونه هام و ازبری

همینم واسه من بسه که تنها با خودم قهری

اگر چه درد و دل هات و تو با من خیلی کم میگی

وقتی داغونه اعصابت قرهات و با خودم میگی

اگر چه رو به احساسم در قلبت رو میبندی

ولی ما بین.شوخی هام خودم دیدم که می خندی

اگر چه از خودم از این همه احساس بی زاری

خدا و شکر که تو دردا اقلا کم نمی ذاری

به اینم راضیم گر چه همه میگن ازم سیری

ولی وقتی که می ترسی هنوز دستام و می گیری

اگه هم یه ذره هم حتی واسم شبیه سابق شی

یه کاری می کنم مثل اوایل باز عاشق شی


برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کنید


FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی