دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید عماد به نام احساس عجیب

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید عماد به نام احساس عجیب

دانلود آهنگ جدید عماد به نام احساس عجیب با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By emad called ehsas ajib

متن آهنگ جدید عماد به نام احساس عجیب در ادامه مطلب قرار گرفت


ترانه : امین علیپور / آهنگ : کسری شاهانی / تنظیم : شاهین متولی

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ عماد به نام احساس عجیب

واسم مثل خیال با تو بودن

یه احساس عجیبی به تو دارم

ازم این همه احساسو نگیرش

تورو هیچ موقع تنها نمیزارم

چه آرومه نگاه تو عزیزم

نمیخوام بی تو این وقتا تلف شه

میشینم پای حرفای قشنگت

تو باعث شدی رفتارم عوض شه

فقط سمت تو میام که دستاتو بگیرم

بدون حتی یه لحظه بی تو هیچ جایی نمیرم

من هیچ جایی نمیرم دلم پای تو گیره

کنار تو که باشم شب و روزم بی نظیره

******************************

دانلود آهنگ عماد به نام احساس عجیب

******************************

کنار تو که باشم دیگه چیرزی نمیخوام

میخوام اسم تو باشه توی تک تک حرفام

تورو دوست دارم عشقم تو هر لحظه امیدی

مثل این من عاشق بگو جایی ندیدی

فقط سمت تو میام که دستاتو بگیرم

بدون حتی یه لحظه بی تو هیچ جایی نمیرم

من هیچ جایی نمیرم دلم پای تو گیره

کنار تو که باشم شب و روزم بی نظیره


FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128
دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی