دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ

۰

http://www.smusic.ir/wp-content/uploads/2014/06/Mohsen-Yeganeh-Bekhand.jpg

دانلود موزیک ویدیو محسن یگانه به نام بخند

دانلود موزیک ویدیو بسیار زیبا و دیدنی محسن یگانه به نام بخند

ترانه سرا ، تنظیم : محسن یگانه / میکس : آریان بهاری

متن موزیک ویدیو بخند

هوس کردم بازم امشب زیر بارون تو خیابون

به یادت اشک بریزم طبق معمول همیشه

آخه وقتی بارون میاد تو صورت یه عاشق مثل من

حتی فرقش با بارون دیگه معلوم نمیشه

امشب چشای من مثل ابرهای بهاره

نخند به حال من که حالم گریه داره

چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیری بزاره

آره بخند بخند که حالم خنده داره

آره بخند بخند که حالم خنده داره

بخند بخند بخند که حالم خنده داره

تگ دوم موزیک ویدیو

این عشق یک طرفه من رو کشونده تو خیابونا

نمیخوام توی این خلوت کسی دور و برم باشه

نه پلکام روی هم میرن نه دست میکشم از گریه

نه میخوام بند بیاد بارون نه چتری رو سرم باشه

امشب چشای من مثل ابرهای بهاره

نخند به حال من که حالم گریه داره

چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیری بزاره

آره بخند بخند که حالم خنده داره

آره بخند بخند که حالم خنده داره

بخند بخند بخند که حالم خنده داره

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت HD 720

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HD 1080

FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی