دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ق.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید افشین به نام دارم باز عاشقت میشم

دانلود آهنگ جدید افشین به نام دارم باز عاشقت میشم با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By afshin called Khodaye Asemoonha

متن آهنگ جدید افشین به نام دارم باز عاشقت میشم در ادامه مطلب قرار گرفت


دانلود موزیک افشین به نام دارم باز عاشقت میشم

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ افشین به نام دارم باز عاشقت میشم

دارم باز عاشقت میشم چه خوبه که تویی باز پیشم

دارم دل به تو میبندم دیگه نیست حرفی از رفتن

میخوام با اوج احساسم دوباره تو رو بشناسم

تو این رویای بارونه کی میشه مثل تو واسم

دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش

حسی توی چشماته چقدر شیرینه احساسش

دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش

حسی توی چشماته چقدر شیرینه احساسش

******************************

دانلود آهنگ افشین به نام دارم باز عاشقت میشم

******************************

دارم باز عاشقت میشم چه خوبه عاشقی باتو

دارم باز دل به تو میبندم میمیرم واسه چشما تو

چه حالی دارم این روزا چه حس و خواب شیرینی

واسه این دل دیوونه تو تنها حس تسکینی

دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش

حسی توی چشماته چقدر شیرینه احساسش

دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش

حسی توی چشماته چقدر شیرینه احساسش


FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128
دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی