دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنک جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام آخر یه روز

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام آخر یه روز

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام آخر یه روز با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By Ali Ashabi Called Akhar Ye Rooz

متن آهنگ جدید علی اصحابی به نام آخر یه روز در ادامه مطلب قرار گرفت


دانلود موزیک علی اصحابی به نام آخر یه روز

امتیاز خواننده از 10 / 7 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 7 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 7 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 7 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 7 میباشد

متن آهنگ علی اصحابی به نام آخر یه روز

من با خیال تو یه عمر شب زنده داری میکنم

من به امید داشتنت یاس و فنایی میکنم

با آرزوی دیدنت زل میزنم به پنجره

من ناخود آگاه اشکم و رو گونه جاری میکنم

لحظه به لحظه روز و شب غرق نیازم از خدا

آخر یه شب از عمق دل دعای کاری میکنم

دلواپس حال توام غمگینم از دوری تو

برای سر رسیدنت لحظه شماری میکنم

******************************

دانلود آهنگ علی اصحابی به نام آخر یه روز

******************************

دیوونه ی بارونم و بیزارم از برگای زرد

آخر یه روز پاییزم و با تو بهاری میکنم

با آرزوی دیدنت زل میزنم به پنجره

من ناخود آگاه اشکم و رو گونه جاری میکنم

لحظه به لحظه روز و شب غرق نیازم از خدا

آخر یه شب از عمق دل دعای کاری میکنم

دلواپس حال توام غمگینم از دوری تو

برای سر رسیدنت لحظه شماری میکنم


FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedInLineBlogger PostTumblr

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی